החלפת מנעול תיבת דואר גבי המנעולן מנעולן בנתניה

החלפת מנעול תיבת דואר- כל מה שאתם צריכים לדעת

למרות ההתפתחות הטכנולוגית של העולם אנו עדין משתמשים בדואר. הסיבה לכך היא שאנו רוצים שיהיו לנו הוכחות חותכות לדברים מסוימים. בין אם זה חשבונות ששולמו, הזמנות שבוצעו וכו'. אנו פחות מסתמכים על האינטרנט מהסיבה שאי אפשר לדעת מתי הווירוס הבא ימחק לנו הכל מהמחשב. לכן, השימוש בדואר ממשיך על קנו ואנו ממשיכים להשתמש בו. אך האם עלי לנעול את תיבת דואר בעזרת מנעול?

ברגע זה אתם בטח חושבים למה אני בכלל צריך לנעול את תיבת הדואר שמתחת לביתי. וזו מחשבה לגיטימית וההגיונית לגמרי. הסיבה שאתם צריכים לנעול את התיבה היא מפני גניבות. תרבות הצריכה באינטרנט עלתה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מזמינים מוצרים דרך האינטרנט אשר מגיעים דרך תיבת הדואר. ייתכן מצב בוא יעבור אדם נחמד ויגנוב את המוצר שהזמנתם וקיוויתם שרק יגיע כבר. את המצב הזה יכולתם למנוע אם הייתם מתקינים מנעול בתיבת הדואר או אם הייתם חושבים על החלפת מנעול תיבת דואר במידה והיא לא תקינה.

אצלנו בגבי המנעולן תוכלו לבקש שנבצע עברוכם החלפת מנעול תיבת דואר ובכך הדואר שאתם מקבלים בין אם זה חשבונות, הזמנות אינטרנטיות, זימונים מיוחדים יהיו מוגנים בפני גניבות ומזיקים. בנוסף לכך,  במידה והזמנתם את גבי מנעולן, תוכלו כבר לבקש ממנו לבצע בדיקה כללית של כלל המנעולים בביתכם ובמידת הצורך לבצע החלפת צילינדר לדלת והחלפת מנעולים בבית. 

חשיבות החלפת מנעול תיבת דואר ?

תיבת הדואר שברשותכם מכילה הרבה פעמים מידע שאתם לא רוצים לחלוק עם כלל האוכלוסייה. המון פעמים אנו מקבלים בדואר מידע חסוי אשר אמור לשרת רק אותנו. אנו יכולים לקבל בדואר קודים סודיים אשר מכילים מידע נפיץ אשר במידה ויגיע לידיים הלא נכונות יהווה בעיה גדולה עבורנו. לדוגמא, ניתן לקבל קוד סודי לכרטיס אשראי שזה עתה רכשנו בדואר. אנו בטוחים שאתם לא רוצים שקוד זה יגיע לאדם הלא נכון.

בנוסף לכך,  כמו שאמרנו קודם לכן, הזמנות ומוצרים שאנו מזמינים מהאינטרנט מגיעים לרוב לתיבת הדואר. כאשר הם מונחים בתיבה הם גלויים לעין.  ישנם אנשים אשר לא יחכו רגע דל וייקחו את המוצר שבתיבה כיוון שהם יכולים, הרי היא לא נעולה. לכן, נעילת תיבת הדואר הינה דבר הכרחי ואף חשוב מאוד. במידה ודואר שלכם חשוב לכם והמוצרים שאתם מזמינים חשובים לכם גם הם, תדאגו לנעול את תיבת הדואר שלכם ובמידה ואתם לא בטוחים בתקינות המנעול אז תמהרו לבצע החלפת מנעול תיבת דואר.

מתי יש לבצע החלפת מנעול לתיבת הדואר ?

לאחר שהבנתם שתיבת דואר נעולה היא תיבה בטוחה יותר, נדבר על מתי יש לבצע החלפת מנעול לתיבת הדואר. ישנם מספר מקרים בהם נבצע החלפת מנעול לתיבת הדואר. המקרה הראשון הוא ברגע שאתם עוברים לדירה חדשה אם זה השכרת דירה או קניית בית חדש ממשפחה שעזבה. במקרה זה אנו ממליצים על החלפת מנעול תיבת דואר. הסיבה לכך היא שנכון אתם כנראה סומכים על בעל הדירה הקיים או הקודם, אבל יש בידו את המפתח לתיבת הדואר שלכם. במקרה כזה תוכלו למנוע חששות או למנוע מקרה לא נעים. כך תהיו בטוחים שהמפתח לתיבת הדואר שלכם קיים רק אצלכם ולא בשום מקום אחר.

המקרה השני בו תבצעו החלפת מנעול תיבת דואר הוא במידה וצילינדר מנעול התיבה תקול. במקרה כזה המפתח שבידכם אינו פותח את התיבה. בתוך התיבה תקוע דואר רב אשר אתם אינכם מצליחים להוציא ואו שבתוך התיבה ישנם הרבה פליירים אשר מונעים כניסה נוספת של דואר חדש.

המקרה השלישי בו תבצעו החלפת מנעול תיבת דואר הינו במקרה בו אין לכם את המפתח לתיבת הדואר או איבדתם אותו דבר אשר עשוי לקרות המון פעמים. במצב כזה בדומה למקרה השני אין באפשרותכם להוציא את הדואר בצורה קלה או שתקוע בתוך התיבה דואר רב אשר תופס מקום רב.  בכדי להוציא את הדואר שתקוע בפנים ללא פתיחת הדואר מצריך מכם כישורים יצרתים אשר עלולים לבזבז לכם זמן רב ואף להוציא מכם תסכול ועצבים. החלפת המנעול בתיבת הדואר ימנע מכם להיכנס למצבים אלו.   

מי יבצע לי החלפת מנעול בתיבת הדואר

כמו שאמרנו קודם לכן, מי שמבצע את החלפת המנעול בתיבת הדואר הם מנעולנים. עליכם לבחור מנעולן אשר יבצע את העבודה בצורה נקיה ומקצועית. ייתכן מצב שהמנעולן יצטרך לפרוץ את התיבה במידה ואין לכם את המפתח למנעול. לכן, עליכם לבחור מנעולן מקצועי ומיומן אשר יודע לבצע את כל פעולת החלפת המנעול בצורה טובה.
אצלנו בגבי המנעולן תוכלו להסיר דאגה מליבכם. גבי המנעולן הוא המנעולן הטוב ביותר בתחום בעל ניסיון רב שנים. גבי המנעולן, פרץ והחליף אין ספור מנעולים. בין אם זה החלפת מנעול פלדלת, רב בריח או כל חברה אחרת, החלפת צילינדר בדלת, החלפת מנעולים בבית, החלפת צילינדר רב בריח, החלפת מנעול בתיבת הדואר וכו'. עם גבי המנעולן תוכלו להיות בטוחים שהדואר שלכם מוגן ומאובטח בכל צורה אפשרית.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן