החלפת מנעול פלדלת גבי המנעולן מנעולן בנתניה

החלפת מנעול פלדלת – כל מה שאתם צריכים לדעת

תחום המנעולים הוא תחום יחסית גדול. יש כל הרבה דברים שצריך לדעת עליהם. מספר הסוגי מנעולים שקיימים הוא גדול מאוד. לכל מנעול יש דבר המייחד אותו. בין אם זה מנעול עם שיניים קטנות, מנעול עם שיניים גדולות אורך המנעול ועוד. בנוסף לכך כל מנעול שומר על ביתכם בצורה ובאופן הגנה שונה.


כיוון שלכל בית ישנה דלת שונה כך יש לכל אחד גם מנעול שונה.  חברות שונות של דלתות מתאימים להם מנעולים וצילינדרים שונים של חברות שונות אשר דרך החלפתן או תיקונן יחסית שונה אשר מתבססות על אותו הבסיס. לדוגמא, ישנם צילינדרים אשר מתאימים לדלת החיצונית של הבית. לרוב דלת זו יותר חזקה מאשר הדלתות שבתוך הבית ולכן דלת זו תפקידה לשמור על ביטחוננו מפני גנבים ואנשים המחפשים צרות. הצילינדר אשר יתאים לדלתות אלו שונה מאשר צילינדרים שנשים בדלתות בתוך ביתנו אשר אינם מגנים בפני אותם גנבים.  יש שוני גם בין חברות שונות. כמו למשל החלפת מנעול פלדלת או החלפת צילינדר פלדלת שונה מהחלפת צילינדר רב בריח.

במידה תראו שדלת ביתכם החיצונית אשר לרוב תהיה מחברת פלדת תקולה ואינה נפתחת בגלל הצילינדר תדעו שעליכם לבצע החלפת מנעול פלדלת. הרי לא תרצו להשאיר את הדלת פתוחה למשך כל היום והלילה. לכן עליכם להחליף את המנעול כמה שיותר מהר. אך, בשביל להחליף צילינדר תצטרכו את הכלים המיוחדים או לקרוא למנעולן מקצועי אשר יבצע עבורכם את ההחלפה. אנו ממליצים לכם לקרוא לגבי המנעולן. אשר עושה עבודתו נאמה ומקצועיות ברגע שדרך בפתח ביתכם. בנוסף לכך, אם הוא כבר הגיע לביתכם, לא תבקשו ממנו לבצע בדיקה לכל המנעולים בבית? חבל לקרוא לו שוב. תוכלו לבקש ממנו לבצע בדיקה במנעולי הבית ובמדידת הצורך לבצע החלפת מנעולים בדלתות ביתכם ואפילו לבצע החלפת מנעול תיבת דואר.

למה חושב מנעול פלדלת טוב

יש שיאמרו שמנעול הדלת שלנו הוא הדבר הכי חשוב בבית. הסיבה לכך היא שהוא מי ששומר עלינו מפני אנשים שאנו לא רוצים שיכנסו לביתנו. ברגע שמנעול הבית שלכם טוב כך הוא שומר עליו יותר טוב. לרוב הבתים הדלת החיצונית בנויה מדלת פלדלת כיוון שהיא הכי חזקה. ולכן, חשוב שהמנעול של הדלת יתאים גם הוא לדלת וישמור אף הוא כמו שצריך עליכם. ברגע שתראו שמנעול הדלת שלכם נהרס או מתחיל לעשות בעיות תפנו לאיש מקצוע אשר יבצע עבורכם החלפת מנעול פלדלת.

איך נדע שזה הזמן לבצע החלפת מנעול פלדלת ?

כמו כל דבר בבית גם מנעול עלול להיהרס עם הזמן ועלינו להיות עם יד על הדופק. כמו שאמרנו קודם ברגע שתגלו שהמנעול עושה בעיות או נהרס כבר לגמרי זה הזמן להחליף אותו. אבל אילו סימנים המנעול עושה כשהוא זועק שיחליפו אותו? ישנם מספר סימנים שעלינו להכיר וכך נחסוך לעצמנו את הלחץ כשהדלת לא תיסגר שהכי נזדקק שהיא תיסגר.
הסימן הראשון, המפתח נכנס לדלת בשימוש עם כוח רב. ברגע שאתם מפעילים כוח רב בהכנסה של המפתח ואפילו בהוצאה שלו כנראה שישנה בעיה במנעול (תוודאו גם שהמפתח נקי). סימן שני, המפתח נכנס בקלות אבל הוא החליט שהוא לא רוצה להסתובב בתוך המנעול. במצב זה המפתח נתקע בתוך המנעול ומחליט שאינו רוצה לזוז, לא ימינה ולא שמאלה. במידה וזה קורה הצילינדר של הדלת לא טוב ועליכם להחליף. הסימן השלישי, הדלת תיפתח או תינעל אך בשימוש עם כוח רב ולא בקלות כמו שאתם רגיל. או שתרגישו שהמפתח בדלת לא מסתובב כראוי. במצבים אלו עליכם או להחליף צילינדר לבדכם או לקרוא למנעולן שיעשה עבורכם את העבודה.

יש בעיה במנעול איך אני אבחר מנעולן?

בשוק ישנם אין ספור מנעולנים. אבל לפני שתחברו אחד עליכם לעשות סקר שוק ולברר מי יהיה הכי טוב עבורכם. על המנעולן שאתם בוחרים להיות מקצועי, אמין ובעל יושר. הרי בסופו של דבר אותו מנעולן יתעסק בהחלפת מנעול פלדלת בביתכם, החלפת מנעולים בכל הבית, החלפת מנעולי רב בריח ואולי החלפת מנעול תיבת דואר. כל אלו הם בעצם הביטחון שלכם ויושבי ביתכם. עולם המנעולים הינו עולם יחסית יקר בעקבות קנית המנעול עצמו. לכן, עליכם לבחור במנעולן אמין אשר לא יעבוד עליכם וייקח מכם כסף מיותר.

אנו בגבי המנעולן מציעים לכם לבחור בנו. גבי המנעולן הינו מנעולן בעל ניסיון רב שנים אשר מכיר את עולם המנעולים שנים רבים ובעל ידע רב. הידע של נאסף ונערם לאורך כל השנים בעקבות קורסים והתנסויות רבות אשר גרמו לו להיות בין הטובים בשוק ואם לא הכי טוב בתחום. גבי המנעולן מציע לכם את השירות הכי טוב שיכולתם לבקש. אצל גבי המנעולן הלקוח הוא בראש סדר העדיפויות. הוא רוצה שהלוקח יצא מרוצה מהעבודה ובמקרה הצורך (ואנו מקווים שלא) יחזור אליו.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן