דלת כניסה לבית

פריצת והתקנת דלת כניסה לבית – גבי המנעולן

צריכים דלת כניסה לבית חדשה? פרצו לכם דלת כניסה לבית או ברצונכם לשדרג דלת כניסה לבית? גבי המנעולן יספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר, יציע לכם מגוון אפשרויות, ידריך אתכם לגביי סוגי המנעולים עבור דלתות כניסה שונות לבית ויבצע עבורכם כל עבודה הקשורה להתקנה של דלת כניסה לבית או לחלופין פריצה של דלת כניסה לבית! גבי המנעולן עובד עם החברות המובילות בתחום ובעל ניסיון וידע מקצועי רב בפריצת דלתות מכל סוג לבית או לעסק, התקנת ידיות בהלה, התקנת מנגנוני נעילה מכאניים או דיגיטליים, שירות שיפוץ דלת כניסה, החלפת צילינדר בלבד או את כל מכלול הנעילה וכל שירות פריצה אחר לבית או לעסק שאתם מכירים וצריכים, 24 שעות ביממה!

דלת כניסה לבית – הביטחון הראשון שלכם בבית

מנעולן מקצועי בדרך כלל מציע גם שירותי התקנה של דלתות כמו דלת כניסה לבית ועוד. גבי המנעולן מספק שירות פריצה או התקנה של דלתות כניסה לבית ומנעולים של מיטב החברות, דלתות ומנעולי רב בריח, פלדלת, מולטילוק וכל מנעול או דלת אחרת שאתם מכירים, שמעתם עליה וברצונכם להתקין בבית או בעסק וכמובן לפרוץ. מתי צריך להזמין מנעולן? למשל במקרה של בעיה עם דלת כניסה לבית מכמה סיבות: למשל נזק שנגרם למנעול בשל פריצה או תאונה, מפתח עקום או אפילו מפתח שנשבר בתוך הצילינדר, רצון לשדרג את מראה דלת הכניסה לבית ועוד. דלת כניסה לבית היא דבר חשוב ביותר גם מבחינת מראה והתאמה לנכס וגם מבחינת הגנה על הנכס.

התקינו או פירצו דלת כניסה לבית במחיר משתלם!

צריכים דלת כניסה לבית חדשה? יש לכם דלת כניסה לבית ישנה? גבי המנעולן נותן מענה מקיף משני הכיוונים עבור דלתות כניסה, דלתות מחסן, דלתות חנות וכל סוג דלת קיימת. נשמח לתת לכם ייעוץ לגביי בחירת דלת כניסה לבית, החלפת מנעול של דלת כניסה לבית ומידע נוסף על דלתות ומנעולים מכל סוג לבית ולעסק. כמו כן גבי המנעולן הוא מנעולן ופורץ רכבים מקצועי המספק בנוסף את כל שירותי הפריצה לרכבים מכל סוג וישמח לעזור לכם גם בנושא זה! יכולות להיות כמה סיבות לצורך בהתקנת דלת חדשה או החלפת דלת. מי שפרצו לו לבית למשל עלול להיתקל במצב בו הדלת עקומה ושורטת את הרצפה או עומדת ליפול. מעבר לתיקון הדלת צריך להחליף את המנעול הראשי בנוסף ולתת לבני הבית מפתחות חדשים כמובן.

טיפים לשמירה על הנכס מפורצים – גבי המנעולן

דלת הכניסה לבית היא השער הראשון המגן עלינו. יחד עם זאת היום יש טכנולוגיות חדשות שעוזרות לשמירה על הבית. הנה כמה טיפים לשמירה על הנכס מפני פורצים ומיגונו באמצעים פשוטים יותר או פחות על מנת להרתיע פורצים ולהקשות עליהם את החיים במידה ובכל זאת יתבצע ניסיון פריצה בבית שלכם, דבר לא נעים לכל הדעות.

סוג הנכס ומיקומו – רוצים הגנה טובה יותר מפני פורצים? סוג הנכס ומיקומו קובעים רבות לגביי אחוז הסיכוי שיפרצו לכם לנכס. דירה במגדל עם שומר למשל ומצלמות אבטחה בכל מקום חשופה פחות לפריצות מין הסתם מאשר בית פרטי ברחוב מבודד. כך קיימות כמה רמות של מיקומים וסוגי נכסים שפורצים מכירים ולפי זה בוחרים האם לנסות לפרוץ לבית או לא. גם דירות נפרצות אך אם מדובר בקומה גבוהה בבניין מסודר, אפילו ללא שומר אבל עם קוד כניסה או מצלמה אחת בלבד, זה יכול להספיק.

מבנה הנכס – לפורצים יש כמה דרכים לפרוץ לבית ורק אחת מהן היא פריצה דלת הכניסה לבית. פורץ יכול להיכנס מהמרפסת, לשבור חלון, להיכנס דרך הדלת האחורית או החנייה בבית פרטי או דרך דירת השכנים למשל. עדיין דלת הכניסה היא אופציה קיימת שפורצים בעלי ניסיון מעדיפים לבצע אך רק במידה והם יכולים לבצע את העבודה בצורה מהירה ושקטה. כך או כך מבנה הנכס חשוב ואם יש לכם בית פרטי, קחו בחשבון את ההגנה על הבית מכל כיוון, התקינו מנעול נעילה בדלת היציאה לגינה למשל, התקינו מצלמה אחורית ועוד.

שלטים, כלבים, מצלמות, סורגים – יש כמה דרכים פשוטות להגן על הבית מפני פורצים גם ללא שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, התקנת מצלמות וכדומה. כולם מכירים את האמצעים האלה והם יעילים לפעמים לא פחות. שלט המזהיר מפני כלב או שלט האומר שבמקום מותקנות מצלמות, גם אם זה לא באמת, יכול להרתיע פורצים, בני נוער ונדליסטים וכדומה. במידה ויש לכם כלב אמיתי זה אפילו עוד יותר טוב והתקנת מצלמה אמיתית כמובן שעדיפה בנוסף.

דלת הכניסה – כמובן שדלת כניסה מוגנת וחזקה חשובה ביותר. היום יש מבחר גדול של דלתות מעוצבות שלא מוותרות על יכולת ההגנה שלהן. חברות רב בריח ופלדלת המוכרות בכל העולם בדלתות ובמנעולים האיכותיים שלהם המאפשרים לכם להתקין דלתות מודרניות מחומרי גלם משולבי זכוכית, עץ ופלדה בעיצובים חדשניים אך בלי לוותר על רמת האבטחה וכבר לא צריך להסתפק בדלתות הישרות והמשעממות שהיו בכל בית בעבר.

מנעולים מיוחדים – כל דלת כניסה יכול להשתדרג בעזרת מנעולים מיוחדים כתוספת, מעול עליון, מנעול פרפר, עינית דיגיטלית ועוד. מנעול עליון ייתן לכם הגנה מתוך הבית ויחד עם מנעול פרפר המספק נעילה פנימית ללא מפתח אלו שני פתרונות מצוינים לבתים בהם גרים מבוגרים או ילדים, פתרונות מכאניים פשוטים המאפשרים לסגור את הדלת מבפנים ללא מפתח אך לשמור על גישה למי שרוצה להיכנס מבחוץ בעזרת מפתח אם הוא גם גר בבית או אורח. עינית דיגיטלית משדרגת אף היא את דלת הכניסה ומאפשרת לכם לראות דרך מסך בכל מקום בבית מי נמצא בצד השני של הדלת ולהחליט אם לפתוח לו או לא וכן להקליט את הנעשה מחוץ לדלת 24 שעות ביממה.

שירות התקנה ופריצת דלתות ומנעול מכל סוג – גבי המנעולן

את כל אלה ועוד אנו מציעים לכם כשירות 24 שעות ביממה ובכל מזג אוויר! מוזמנים לגלוש באתר ולקרוא עוד מאמרים, לקבל עוד טיפים ומידע חשוב להגנה על הנכס שלכם בכל דרך אפשרית אך במידה ובכל זאת פרצו לכם לבית או סתם אבד לכם המפתח או נשבר במנעול, מוזמנים לפנות אל גבי המנעולן שיגיע לשטח במהירות האפשרית עם הפתרון המקצועי והיעיל ביותר במחיר ההוגן ביותר! אנו מספקים את כל שירותי הפריצה לבתים פרטיים, דירות, משרדים, חנויות מחסנים וכל נכס אחר המצויד במנעול. יש לנו את הכלים, הציוד, השיטות והניסיון לפרוץ כל מנעול ואנו מציעים חלופות טובות יותר ואת המנעולים המתקדמים ביותר בעולם שישדרגו לכם את הכניסה לנכס ויגנו עליכם בצורה הטובה ביותר. חייגו עכשיו או השאירו שם וטלפון לחזרה אליכם עם ייעוץ מקצועי ללא עלות והצעת מחיר משתלמת. להתראות ובהצלחה!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן