תיקון סוויץ לרכב

כל המידע על שירות של תיקון סוויץ לרכב

פעמים רבות אנו נתקלים בבעיות ברכב שאינן קשורות דווקא למכאניקה של הרכב ואינן דורשות מאתנו למסור את הרכב למוסך אלא דווקא מצריכות שירות של מנעולן רכב. הסוויץ של הרכב הוא החלק הקטן שנמצא ממש על יד ההגה של הרכב, אליו אנו מכניסים את המפתח בכדי להניע את הרכב או ברכבים החדשים יותר לוחצים על כפתור ההפעלה. זה נכון, זהו חלק מאוד קטן ברכב, אך אי תקינותו איננה מאפשרת לכם להניע את הרכב ולכן במקרים בהם יש תקלה כלשהי בסוויץ של הרכב עליכם להזמין שירות אישי מאיש מקצוע אשר יגיע אליכם ויטפל בבעיה. שירות של תיקון סוויץ לרכב ניתן לקבל על ידי מנעולן רכב מקצועי. חברת גבי המנעולן מספקים שירותי בזק של תיקון סוויץ לרכב במקרי חירום, ושירותים בהזמנה מוקדמת. חשוב מאוד לא לנסות לתקן לבד את הבעיה, שכן נסיונות כאלו ברוב המקרים גורמים ליותר נזק משהיה קודם.

בעת תיקון סוויץ לרכב יבדקו חלקים נוספים?

כאשר מגיע איש מקצוע – מנעולן רכב לבצע תיקון סוויץ לרכב, מעבר לבדיקה של הסוויץ הוא יבצע בדיקה של תקינותו של אימובילייזר הרכב. כאשר אינכם מצליחים להניע את הרכב בגלל סוויץ אשר ננעל או כל בעיה אחרת בסוויץ, יתכן כי הבעיה קשורה בתקינותו של האימובילייזר ולכן יש לשלול זאת. שירותים נוספים אשר קשורים בכל נושא של סוויץ לרכב הם שירותי שכפול שלט לרכב, וכמו כן שירות של תיקון שלט לרכב. חברת גבי המנעולן מספקת שירותי רכב בתחום של תיקון סוויץ לרכב וכמו כן בדיקה של תקינותו של האימובילייזר. כמו כן מספקת חברת גבי המנעולן שירותי חירום במקרים מסוימים.

בדיקת תקינות אימובילייזר לרכב

כאמור, חשוב מאוד לבדוק בעת תיקון סוויץ לרכב שאין שום תקלה באימובילייזר. האימובילייזר איננו מאפשר להניע את הרכב ללא מפתח מקודד ולכן, פעמים רבות הבעיה איננה בסוויץ עצמו אלא במפתח או בקידוד של האימובילייזר וחשוב לבדוק זאת. מנעולן רכב מקצועי אשר מגיע לבדוק בעיה של רכב שמסרב להניע בשל מפתח שלא מסתובב בסוויץ, ידע לבצע בדיקה יסודית של האימובילייזר ולמצוא את הגורם לבעיה. פעמים רבות הבעיות בסוויץ מחמירות מהסיבה שאנשים מנסים לסובב את המפתח בכוח לפני שהם מזמינים שירותי תיקון מקצועיים והתקלה מחמירה. חשוב מאוד לחכות לאיש מקצוע שיבדוק גם את אימובילייזר הרכב ויפתור את הבעיה ולא לנסות לפתור אותה בעצמכם.

שירותי שכפול שלט לרכב

אם יש ברשותכם אך ורק מפתח אחד לרכב שמאפשר להניע את הרכב שלכם מומלץ מאוד לשכפל מפתח נוסף, והכוונה בכך היא לשכפל גם את המפתח וגם את השלט של הרכב כמובן. מעבר לכך שאובדן של המפתח היחידי של הרכב דורש שירותי פריצה לרכב, אובדן שהמפתח היחיד אשר היה ברשותכם דורש גם שחזור של המפתח וזה כבר מורכב יותר וכמובן שלא כל איש מקצוע יכול לספק שירות זה וחושב לברר מול איש המקצוע שהזמנתם שאכן מבצע זאת. שכפול שלט לרכב לעומת זאת זו פעולה פשוטה שניתן לבצע אצל מנעולן רכב מוסמך שיש ברשותו את הציוד הנדרש לכך ויכול כמובן גם לקודד את המפתח והשלט. פעמים רבות לא תזקקו כלל לשירותי תיקון סוויץ לרכב אם יהיה ברשותכם מפתח נוסף, שכן יתכן כי הבעיה במפתח ולא בסוויץ עצמו ועל ידי החזקת מפתח נוסף ניתן לבדוק זאת.

שירותי תיקון שלט לרכב

שירותי תיקון שלט לרכב ניתנים על ידי מנעולן רכב מקצועי. השלט של הרכב הוא למעשה זה שפותח וסוגר לנו את הרכב, בלעדיו לא נוכל להיכנס לרכב ולנסוע ממקום למקום, לכן חשוב מאוד לשמור עליו תקין. אם השלט של הרכב נופל ונשבר מוטב לתקן אותו ולא להשאיר אותו שבור אפילו אם הוא ממשיך לעבוד, כי במוקדם או במאוחר סביר להניח שהוא לא יחזיק ללא המעטפת. בעת תיקון סוויץ לרכב כדאי לבצע בדיקה של תקינות השלט של הרכב על ידי איש המקצוע שהגיע אליכם ובמידת הצורך לבצע תיקון של השלט או שכפול שלו אם אין ברשותכם שלט נוסף.

האם תיקון סוויץ לרכב בהכרח מבטיח שהאימובילייזר תקין?

לאחר שאיש מקצוע מבצע עבורכם תיקון סוויץ לרכב, בהחלט ניתן להסיק כי גם מערכת האימובילייזר נבדקה והיא תקינה, שכן הסוויץ של הרכב הוא חלק בלתי נפרד ממערכת הנעילה של האימובילייזר ויש לבדוק את כל החלקים בעת תיקון סוויץ לרכב. חשוב מאוד כפי שכבר נכתב במאמר זה, לשכפל את המפתח והשלט של הרכב במידה ואין ברשותכם מפתח רזרבי. החזקה של מפתח נוסף יכולה לפתור בקלות הרבה צרות הקשורות במערכת ומנגנון הנעילה של רכביכם.

אנו בחברת גבי המנעולן ממליצים מאוד תמיד להחזיק מפתח נוסף ולעולם לא להישאר עם מפתח אחד בודד לפתיחת הרכב, כמו כן לא להישאר רק עם שלט אחד. חשוב מאד במצב בו אבד לכם מפתח אחד, לשכפל מיידית את המפתח אשר ברשותכם ולא לחכות למצב בו גם המפתח האחרון יאבד לכם. שירותי תיקון סוויץ לרכב ושירותי שכפול שלט ומפתח לרכב הולכים יד ביד זה עם זה, ולכן במידה ואתם זקוקים לשירותי תיקון סוויץ לרכב מומלץ לבצע גם שכפול באותה הזדמנות של השלט של הרכב שלכם. גבי המנעולן ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא של תיקון סוויץ לרכב ומנעולן רכב מוסמך.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן