שכפול שלטים גבי המנעולן מנעולן בנתניה

עומדים להזעיק פורץ רכבים? 3 דברים שאתם חייבים לדעת על שכפול שלט לרכב

אם לפני כמה עשורים שלט לרכב היה מנת חלקם של העשירים בלבד, כיום כל הרכבים מגיעים ביחד עם שלט שמטרתו להקל עליכם את הפתיחה והסגירה של הרכב. כמעט ולא קיים מצב שבו אתם תפתחו או תסגרו את הרכב עם המפתח, המפתח קיים רק למקרה חירום שבו השלט איננו עובד. בין אם שמתם לב לכך או שלא, מדובר על אחת מהפעולות הטרוויאליות ביותר שאותה כל אחד מאיתנו מבצע באופן קבוע.

כמובן שבמקרה שבו השלט הלך לכם לאיבוד או שאתם צריכים שלט נוסף, ישנו צורך להזעיק מנעולן לרכב לשכפול שלט לרכב. רגע לפני שאתם מזמינים את המנעולן, יש לנו כמה דברים שאתם חייבים לדעת. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר, ולא מעמידים את עצמכם במצב בעייתי.

אל תגידו לי זה לא יקרה – שלטים לרכב מתקלקלים במהירות


גם אם זה לא קרה לכם לאחרונה, אתם צריכים להבין כי שלטים לרכב יכולים להתקלקל ממגוון רחב של סיבות. לכן חשוב מאוד שלא תגידו שלכם זה לא יקרה! תמיד אתם צריכים לדעת כי שלט לרכב יכול להתקלקל או ללכת לאיבוד מבלי שתשימו לב בכלל, ולכן אתם צריכים לדעת לאיזה פורץ רכבים תפנו על מנת לקבל שירות שכפול שלט לרכב.

כך תוכלו לדעת שאתם מוכנים לכל מצב, ולא תמצאו את עצמכם מופתעים או לא מוכנים. ככל שתהיו פחות מוכנים כך הסיכוי שלכם לקבל החלטה לא נכונה הופך להיות גבוה יותר. השאיפה שלנו היא שאתם תהיו מוכנים לכל מצב – כך שלא תצטרכו לבצע שליפות מהמותן.

אל תתפשרו על מקוריות – שכפול שלט לרכב באיכות גבוהה

ברגע שאתם צריכים שכפול שלט לרכב, עליכם לזכור כי האיכות היא זאת שתקבע כמה זמן השלט שלכם הולך להחזיק מעמד. השאיפה שלכם היא לקבל שלט מקורי, שלט שתוכלו להיות בטוחים שיוכל להחזיק לכם מעמד זמן רב. אם אתם תבחרו בשלט לא מקורי, קחו בחשבון שזה עלול לבוא לידי ביטוי באיכות שלו – דבר שיגרום לכך שתצטרכו להחליף אותו לעיתים שכיחות יותר.

השלט של הרכב הוא אחד מהדברים שאתם משתמשים בו על בסיס יומיומי, ולכן אין לכם שום סיבה להתפשר עליו. כאשר אתם בוחרים שלט מקורי אתם תוכלו להיות בטוחים שהוא יהיה מספיק איכותי וגם כזה שמתאים לרכב שלכם כמו כפפה ליד. בטח אם גם בחרתם מנעולן לרכב שיבצע את המשימה בצורה מדויקת כמו שאתם מצפים לקבל.

אל תשארו עם שלט אחד – זה עלול לעלות לכם ביוקר

ברוב המקרים כאשר אתם רוכשים רכב חדש אתם מקבלים 2 שלטים, כל זאת על מנת שתמיד יהיה לכם מפתח אחד נוסף שבאמצעותו תוכלו לפתוח ולסגור את הרכב. אך לא מעט אנשים שוכחים זאת, ונשארים עם מפתח אחד ושלט אחד לרכב שלהם – אך מה קורה כאשר אותו שלט ומפתח הולכים לאיבוד? במצב כזה אתם תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה תצטרכו לשחזר את המפתח והשלט.

אם לא מתחשק לכם להזמין מנעולן לרכב שיספק לכם שירותי שחזור מפתחות שיכולים לעלות יותר כסף, תמיד חשוב שתשאירו לעצמכם מפתח נוסף של הרכב ביחד עם השלט ותדאגו מראש לשכפול שלט לרכב. כך תוכלו לדעת שלא משנה מה עומד לקרות, יש לכם תמיד מפתח ושלט נוספים שיכולים לשמש אתכם בשעת הצורך.

לסיכום: שכפול שלט לרכב רק על ידי פורץ רכבים מקצועי

אין טעם שתיקחו את הרכב שלכם למוסך במקרה שבו אתם צריכים לבצע שכפול שלט לרכב. זמני ההמתנה במוסך יהיו מאוד ארוכים והעלויות ברוב המקרים יהיו גם הן יקרות הרבה יותר. לכן אם אתם רוצים לקבל שירות מהיר, וגם לחסוך כסף על הדרך מנעולן לרכב הוא ללא ספק האיש שאתם צריכים לפנות אליו. כך תוכלו לדעת שאתם לא לוקחים סיכונים מיותרים, ומקבלים את השירות המקצועי ביותר.

כמובן שאתם צריכים לוודא מראש כי אותו מנעולן יודע בדיוק כיצד לבצע את השכפול שלט לרכב כך שיהיה מתאים לרכב שלכם. כמובן שאתם צריכים להתעקש לקבל אחריות על השלט וכמובן שהשלט יהיה מקורי בהתאם לסוג הרכב שיש ברשותכם. בדרישות הללו אתם מספקים לעצמכם את תעודת הביטוח לכך שהשלט הולך לשרת אתכם תקופת זמן ארוכה במיוחד.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן