קידוד שלט לרכב גבי המנעולן מנעולן בנתניה

קידוד שלט לרכב – הכירו את כל שלבי הקידוד וכן את ההבדל בין קידוד לשכפול

הליך קידוד שלט לרכב מחייב את אנשי המקצוע בידע מקצועי וכלים מתקדמים לביצוע המלאכה. בניגוד לדעה הרווחת, קיים הבדל משמעותי בין הליך קידוד שלט לרכב לבין הליך שכפולו ועל כך נרחיב בהמשך. אז אם גם אתם נדרשים לשינוי כלשהו בשלט הרכב שלכם ואינכם יודעים האם השירות הטוב ביותר עבורכם הוא קידוד שלט לרכב או שמא שכפולו, המאמר הבא יסייע לכם להכיר את שלבי הקידוד, שלבי השכפול וכלל ההבדלים ביניהם.

מערכות אבטחת רכבים מתקדמות במיוחד

זקוקים לשירותי תיקון שלט לרכב? מרגישים שהשלט מתחיל לאותת לכם על סיום חייו המקצועיים? רוצים לעשות שימוש בשלט נוסף? כל שאתם נדרשים לעשות זה לאתר מנעולן מקצועי ומיומן אשר מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות כל העת ולהתאים את ידיעותיו לקצב החידושים בעולם מנעולנות הרכב. עד לפני מספר שנים בודדות אבטחת הרכבים הייתה לוקה בחסר מה שאיפשר לגורמים עויינים לפרוץ לרכבים די בקלות. אך בשנים האחרונות חלים לא מעט שינויים ושיפורים בכל הקשור למערכות האבטחה של רכבים, מה שכמובן מחייב את המנעולנים ליישר קו עם הקידמה המקצועית.

מנעולן מקצועי המקפיד לעבור הכשרות מקצועיות כל העת ליישור קו עם מערכות האבטחה המתקדמות ביותר

גבי המנעולן עוסק בתחום המנעולנות מזה שנים ארוכות ויודע להעניק שירותים רבים למגוון צרכים עבור לקוחותיו. מעבר לשירותי תיקון שלט לרכב, קידוד שלט לרכב או שכפולו, גבי המנעולן יודע גם לפרוץ רכבים בצורה מקצועית ללא כל פגיעה ברכב וכן להתמודד עם תאי מטען שפשוט מסרבים להיפתח בזמינות מלאה 24 שעות ביממה.

הליך קידוד שלט לרכב לעומת הליך שכפול שלט לרכב – כל ההבדלים שחשוב שתכירו

הליך קידוד שלט לרכב שונה בתכלית מהליך שיכפולו. שיכפול שלט לרכב בעצם מייצר שלט נוסף המכיל קוד זהה לקוד השלט המקורי, בעזרתו ניתן יהיה לפתוח ולנעול את הרכב. הליך שכפול השלט אינו דורש קשר כלשהו למערכת האבטחה של הרכב שקולטת את הקודים של השלטים, בשל העובדה הפשוטה כי לא חל בה שום שינוי. מערכת האבטחה של הרכב תקלוט את אותו קוד בדיוק שהייתה מורגלת לקלוט, רק שהפעם הוא משודר משלט נוסף.

הליך שכפול שלט לרכב אינו כולל התעסקות עם מערכת האבטחה כלל

לכן, כל שתידרשו לעשות על מנת לשכפל את שלט הרכב שלכם בהצלחה הוא להגיע למקום מקצועי המציע שירותי שכפול בעזרת מחשב ייעודי לשכפול מפתחות רכב. בעזרת השלט המקורי המשדר את הקוד שהרכב שלכם כבר מכיר, ניתן יהיה לשכפל שלט בתולי ולהחדיר אליו את הקוד הרלוונטי. יש להדגיש ולומר כי חייבים לעשות שימוש בשלט נוסף ובתולי ללא קוד מוגדר ולהגדיר לו את הקוד של השלט המקורי במטרה להצליח לשכפל את השלט בהצלחה. רוב החנויות המציעות שירותי שכפול שלט לרכב מוכרות גם שלטים בתוליים למטרות שכפול.

הליך קידוד שלט לרכב מחייב להגדיר למערכת האבטחה קבלת פקודות משלט נוסף

לעומת זאת, הליך קידוד שלט לרכב שונה בתכלית. קידוד שלט לרכב מצריך להגיע למערכת האבטחה של הרכב עצמו ולהגדיר לה קוד נוסף ממנו היא תקבל פקודות. קידוד שלט לרכב מאפשר לעשות שימוש בשני שלטים שונים בעלי קודים שונים או אף לבטל את הקוד הראשון והמקורי ולעשות שימוש בקוד נוסף וחדש. כלומר, במידה ואתם רוצים למנוע מהשלט הישן שלכם את יכולת השליטה במערכת האבטחה של הרכב, הליך קידוד שלט לרכב יאפשר לכם להגדיר קוד חדש ולחסום את הקוד הישן כך שהשלט שמערכת האבטחה של הרכב תקבל פקודות מהשלט החדש בלבד.

קידוד שלט לרכב מצריך הסמכה מקצועית ואישור מיצרני הרכב לעשות זאת

גבי המנעולן מחזיק בכל הציוד המקצועי והידע הנדרש על מנת להשלים כל הליך תיקון שלט לרכב, לרבות הליך קידוד שלט לרכב וכמובן אף שיכפולו. חשוב להדגיש ולומר כי כל איש מקצוע בעל ידע רלוונטי וציוד נדרש יוכל להעניק לכם שירותי תיקון שלט לרכב או קידוד שלט לרכב, אך על מנת לעשות זאת באופן חוקי ומוסכם, איש המקצוע ידרש לעבור הסמכה מקצועית מוגדרת ולקבל אישור מיצרני הרכב לבצע הליך קידוד שלט לרכב. אז אם גם אתם מעוניינים בשלט נוסף או בשלט חדש תוך ביטולו של השלט הקודם, חשוב שתכירו את כלל הנתונים שצויינו מעלה אודות הליכי תיקון שלט לרכב, שכפול שלט לרכב וכמובן קידוד שלט לרכב.

הסיבות השכיחות ביותר להזמנתו של גבי המנעולן

הסיבות השכיחות ביותר בגינן אנשים רבים כיום בוחרים להזעיק את גבי המנעולן למטרות פריצה, שכפול או קידוד שלט לרכב הן איבוד מפתחות הרכב וחשש שהם יגיעו לידיים עויינות (הליך קידוד שלט לרכב יבטל את אפשרות השלט האבוד לפתוח את הרכב שלכם), רכישת רכב יד שניה, הרס השלב עקב בלאי, הרטבות או שברים ועוד. כך או כך, חשוב לדעת כי גבי המנעולן ידע להעניק לכם את כלל השירותים הנדרשים להתמודדות עם כל בעיה בזמינות מלאה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן