צילינדר רב בריח

התקנת צילינדר רב בריח בקלות ובמהירות – גבי המנעולן

התקנת צילינדר רב בריח בדלת הכניסה לבית שלכם, תשדרג לכם את הדלת ותספק לכם הגנה טובה יותר מול פורצים. צילינדר רב בריח הוא הצילינדר החזק והאמין ביותר בשוק כיום ואחד המוצלחים ביותר. גבי המנעולן מתקין סוגי צילינדר מכל סוג המתאימים לכל דלת כולל שירות החלפת מנעולים, החלפת צילינדר, פירוק צילינדר רב בריח, הרכבת צילינדר רב בריח והתקנה של כל סוגי המנעולים בדלתות חדשות או ישנות. צילינדר רב בריח הוא הבית של מנעול הרב בריח, מנעול חזק עם כמה שכבות הגנה ופטנט הגנה נגד ניסיונות פריצה. צילינדר רב בריח הוא הצילינדר המומלץ ביותר להתקנה על יד איגוד המנעולנים ולא רק בישראל והוא מוכר ונמכר בכל העולם תודות לפטנט ההגנה של צילינדר רב בריח ומנעול זה.     

מי מתקין צילינדר רב בריח        

צילינדר רב בריח מותקן על פי רוב על ידי מנעולנים מורשים בלבד. יחד עם זאת במידה ואתם רוצים להתקין צילינדר רב בריח ומנעול תואם בעצמכם או על ידי בעל מקצוע אחר, שיפוצניק וכדומה תצטרכו רק לרכוש צילינדר רב בריח שיתאים למידות הפתח בדלת שלכם, לרכוש מנעול תואם ולבצע את ההתקנה, ההברגה וכל מה שצריך. יש כמה וכמה סוגי צילינדר ושירות החלפת מנעול או החלפת צילינדר לא צריך לעלות יותר מכמה מאות שקלים כאשר הוא מבוצע על ידי מנעולן מקצועי שידע לבחור את המידה והסוג הכי טובים לדלת שלכם ובמחיר הטוב יותר כיוון שהוא עובד עם מוצרים אלה כל הזמן.

גבי המנעולן – פורץ לכל סוגי דלתות הכניסה לבית

פנו לייעוץ מקצועי עכשיו לגביי התקנת או החלפת צילינדר רב בריח, מולטילוק ופלדלת בדלת הכניסה שלכם. שדרגו את הכניסה לבית ותנו לה הגנה נוספת בעזרת מנעול רב בריח מקצועי כולל צילינדר רב בריח שיסגרו בצורה הרמטית את הדלת ויספקו לכם גם יותר הגנה, יותר שקט ויותר ביטחון בבית. מנעול רב בריח המותקן בתוך צילינדר רב בריח הוא מנעול רב שכבתי שמספק לפורצים עבודה קשה אם ברצונם לפרוץ לבית מסוים. ולמרות שפורצים יכולים להתגבר על כל מנעול כמעט, הם יעדיפו להשקיע פחות זמן ומאמץ על דלת שיש בה מנעול אחר ולא מותקן בה מנעול רב בריח עם צילינדר רב בריח. גבי המנעולן הוא פורץ מורשה ומנוסה שיכול לספק לכם כל עבודת פריצה ומנעולנות לכל דלת כניסה שיש לכם. בנוסף תוכלו לשדרג דלתות עם מנעולים חזקים יותר.      

3 טיפים לשמירה על הבית – גבי המנעולן

ביתנו הוא מבצרנו אומר הביטוי וזה מתחיל בדלת הכניסה לבית. דלת רעועה, ישנה, חלודה וללא מנגנון נעילה חזק, יוצרת רושם רע כלפי חוץ ובנוסף משדרת לפורצים שקל לפרוץ לבית. כיום הדירות החדשות כבר מגיעות רוב ככולן עם תו תקן של בטיחות בדמותן של דלתות פלדלת, רב בריח, מולטילוק ואחרות. דלתות מסוג זה מצוידות במנגנוני נעילה מתקדמים, המיוצרים מחומרי גלם חזקים ועמידים, בעלי פטנטים ושכבות הגנה שונות וסוגי נעילה מתוחכמים כמו נעילה ביומטרית ועוד, חיבור לאזעקה וכדומה. כל אלה עוזרים לדיירים להגן על הבית ולשלוח את הפורצים לחפש את הפרנסה שלהם במקום אחר. הנה שלושה טיפים נוספים מעבר לשדרוג מנעול דלת הכניסה שאתם יכולים לעשות כדיי לשדרג את האבטחה בבית שלכם.

  • עינית דיגיטלית וזמזם – התקנה של עינית דיגיטלית היא פתרון אלגנטי, נוח ועיצובי, המאפשר לכם לשדרג את האבטחה בבית בצורה משמעותית, בקלות ובעלות לא גבוהה. עינית דיגיטלית היא מצלמה זעירה אשר תותקן לכם במקום העינית הרגילה בדלת הכניסה. בעזרת העינית הדיגיטלית תוכלו לראות אפילו מרחוק מי נמצא בכניסה לבית! תוכלו אפילו להתקין זמזם פתיחה לדלת ולאחר שזיהיתם את האדם שעומד מול העינית הדיגיטלית, תוכלו לפתוח לו את הדלת מרחוק. זה פתרון נהדר לעסקים, חנויות ומשרדים אך גם בתים פרטיים גדולים עם כמה קומות ובמקום לרדת למטה אפשר לפתוח את הדלת מהקומה השנייה בקלות לאחר זיהוי האדם בעזרת העינית הדיגיטלית ושימוש במנגנון הפתיחה המחובר לזמזם.
  • מנעול עליון – מנעול עליון הוא פתרון פשוט אבל יעיל להוספה בדלת הכניסה של כל הבית, בעיקר בתים בהם גרים מבוגרים או לחלופין ילדים. המנעול העליון הוא בסך הכל מעין סוגר אשר אפשר בעזרתו לפתוח את הדלת כמה סנטימטרים אך כאשר הדלת סגורה מבפנים. האדם בחוץ לא יכול להיכנס והאדם בפנים יכול לפתוח במעט את הדלת ולראות מי זה, לקבל דואר וכדומה. זה טוב למשל בבית בו יש ילדים הנמוכים מגובה העינית הרגילה. מנעול עליון קל לסגירה ופתיחה ובמקום להתעסק עם מפתח כדי לנעול את הדלת כל הזמן, אפשר פשוט להסיט אותו ללא מאמץ והוא עדיין ימנע אפשרות כניסה לנכס כאשר הוא סגור.
  • מנעול פרפר – מנעול פרפר הוא עוד אפשרות נעילה קלה ונוחה לתפעול מפנים הבית. זוהי נעילה בצורה לשונית פרפר פשוטה לסיבוב מבפנים, ללא צורך במפתח כניסה כלל! זהו פתרון פופולרי כיום לא רק בבתי קשישים, עבורם זה פתרון נוח שפוטר אותם מהתעסקות עם מפתח ונעילה הקשה להם כל יום וכיום אפשר למצוא מנעולי פרפר בדלתות כניסה רבות של בעלי בתים שהבינו את הנוחות והבטיחות שמנעולי הפרפר מספקים והתקינו מנעול כזה גם בביתם.

כל שירותי הפריצה לבית ולרכב במקום אחד כולל התקנת צילינדר רב בריח! – גבי המנעולן

אין ספק שדלת הכניסה של הבית שלנו חשובה לא רק לבטיחות ולהגנה אלא גם להרגשה ולמראה. שווה להשקיע עוד כמה מאות שקלים בשדרוג דלת הכניסה משום שדלת כניסה לא מחליפים כל שנה שנתיים או אפילו עשר שנים או יותר, כמו מטבח או סלון למשל. לכן אם כבר אנחנו צריכים להחליף את דלת הכניסה, בין אם בשל בלאי, ניסיון פריצה שהסב לדלת נזק או מכל סיבה אחרת, כדאי כבר שנתקין דלת חזקה יותר שתחזיק לנו שנים רבות ותמנע את הפריצה הבאה. גבי המנעולן הוא מנעולן מורשה ומנוסה שישמח לתת לכם הצעת מחיר הוגנת עבור כל עבודת החלפת מנעולים, פריצה או התקנה לכל סוג דלת בבית: דלת זכוכית, דלת עץ, דלת מתכת, דלתות רב בריח, דלתות פלדלת, דלתות מולטילוק וכל דלת אחרת. אנו מטפלים בכל סוגי הקריאות, 24 שעות ביממה ומגיעים לשטח בזמן הקצר ביותר.

מוזמנים ללמוד עוד אודות גבי המנעולן ושירותי המנעולנות והפריצה שלנו באתר! חייגו עכשיו או השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם או להגיע מיד לחילוץ, פריצה, התקנה או החלפה של כל סוגי הדלתות, מנעולים, צילינדרים, צירים, שיפוץ דלתות, התקנת מנעולים מיוחדים וכדומה. קראו עוד מאמרים וקבלו עוד טיפים מקצועיים ממנעולן מקצועי לגביי הגנה על הבית, שדרוג מערכת הנעילה בבית והעסק ועוד. בהצלחה ולהתראות!

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן