פריצת דלת טרוקה גבי המנעולן מנעולן בנתניה

גם אתם נדרשים להליך פריצת דלת טרוקה? הנה לכם כמה מה שחשוב שתכירו

מנעולנים רבים מציעים את שירותם בזמינות מלאה 24 שעות ביממה מתוך הבנה כי לא אחת קורה שאנשים נדרשים לסיועם באופן בהול. אחד המקרים השכיחים ביותר בגינו אנשים רבים מזעיקים בבהלה מנעולן מקצועי הוא למטרת פריצת דלת טרוקה. אז אם גם אתם מתמודדים עם דלת טרוקה ללא אפשרות לפתוח אותה מכל סיבה שהיא, חשוב לדעת כי גבי המנעולן, מנעולן מקצועי מזה שנים ארוכות, ישמח לסייע לכם להתגבר על הבעיה.

דלת טרוקה המאפשרת לפתוחה מצד אחד בלבד

בשנים האחרונות חלו לא מעט שינויים בכל עולם המנעולנות. מעבר לדלתות הטרוקות (דלתות המאפשרות את פתיחתן מצד אחד בלבד) שהפכו שכיחות במיוחד, ישנם עוד שינויים רבים. המנעולים החדשים מבטיחים רמת אבטחה גבוהה הרבה יותר מהרמת אבטחתם של המנעולים הישנים. מנעולים אלה משולבים כיום הן ברכבים חדשים והן בדירות מגורים במטרה למנוע כמה שיותר פריצות עויינות. גבי המנעולן בפרט, ועוד מנעולנים רבים בכלל, בוחרים לעבור השתלמויות מקצועיות כל העת במטרה להבטיח את השירות הטוב והמקצועי ביותר עבור לקוחותיהם. במהלך השתלמויות אלה, הם מיישרים קו עם הקידמה בעולם המנעולנות ומכירים לעומק את מנגנוני המנעולים החדשים והמתקדמים ביותר וכמובן מתנסים שוב בפריצת דלת טרוקה.

אל תתפשרו על המנעולן שלכם

לכן, אם גם אתם מתמודדים עם דלת טרוקה ללא היכולת לפתוח אותה, חשוב לדעת לבחור נכון מנעולן מקצועי אשר עוסק בתחום לפרנסתו העיקרית ולא בתור השלמת הכנסה בלבד. גבי המנעולן ידע בדיוק מהם שלבי הפעולה החיוניים להצלחת הליך פריצת דלת טרוקה ללא פגיעה בדלת עצמה, ולעיתים אף ללא פגיעה בצילינדר שבה. אך רגע לפני שנעסוק בבחירת המנעולן המקצועי ביותר שידע להעניק לכם שירות פריצת דלת טרוקה ללא דופי, חשוב שתכירו כמה פעולות חשובות שיוכלו לחסוך לכם את כל הבלאגן.

איבוד מפתחות, שבירתם או התמודדות עם צילינדר תקול

הגורמים השכיחים ביותר לכך שרבים מזמינים מנעולנים למטרת הליך פריצת דלת טרוקה הם איבוד המפתחות, שבירת המפתחות וכן צילינדר שמסרב לשתף פעולה ולפתוח את הדלת. בעזרת כמה טיפים חשובים תוכלו לחסוך מעצמכם את הצורך להזעיק פורץ דלתות להליך פריצת דלת טרוקה.

הדרך הבטוחה לשמור על המפתח

ישנם לא מעט אנשים שמקפידים בהדיקות לאבד מפתחות מידי תקופה. על מנת להתמודד עם הבעיה, מומלץ בחום לקבוע מקום מוגדר וקבוע בו תניחו את המפתחות מיד לאחר השימוש בהם. חשוב להגדיר מקום קבוע גם כאשר אתם נכנסים לדירה ובעיקר כאשר אתם יוצאים ממנה. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמפתחות שלכם שמורים במקום הקבוע ללא חשש לאבדם, מה שיסייע לכם להתגבר על אחד הגורמים השכיחים ביותר להזמנת שירותו של פורץ דלתות לצורך פריצת דלת טרוקה.

המפתחות עדינים מכפי שאתם חושבים – עשו בהם שימוש עדין

הטיפ השני והחשוב לא פחות הוא הקפדה על שימוש עדין ככל הניתן עם המפתחות. לא אחת קורה שחוסר תשומת לב ושימוש אגרסיבי מידי במפתחות גורם להם להישבר בחלקו הפנימי של הצילינדר. על אף שהמפתחות נראים לנו חזקים ועמידים במיוחד, חשוב לדעת כי שימוש מעט כוחני מידי עלול לגרום לשבירתם, מה שיצריך מכם להזעיק שירותי פריצת דלת טרוקה. במידה וניתן לשלוף את המפתח השבור, עשו זאת והשלימו את מלאכת הפתיחה או הנעילה בעזרת מפתח נוסף ובעדינות יתירה, במידה ולא, הזעיקו פורץ דלתות מקצועי למתן שירותי פריצה לבית על הצד הטוב ביותר.

כך תישמרו על הצילינדר שלכם נקי ותקין לשנים ארוכות

הטיפ השלישי והאחרון שיסייע לכם לשמור על תקינותו של הצילינדר שלכם הוא שמירה על מפתחות נקיים ככל הניתן. כפי שציינו מעלה, אחד הגורמים השכיחים ביותר להזמנתם של פורצי דלתות הוא חוסר ההצלחה לפתוח או לנעול את הדלת בעזרת המפתח. הגורם המרכזי לכך הוא בלאי של הצילינדר שנגרם כתוצאה משימוש במפתחות שאינם נקיים. הלכלוכים על המפתחות חודרים אל הצילינדר ואט אט פוגעים בפעולתו. הקפדה על שימוש במפתחות נקיים תאפשר לכם ליהנות מצילנדרים תקינים ועובדים היטב לאורך שנים ארוכות.

הגיע הזמן להחליף את הצילינדר?

ישנם כמה סימנים לכך שמתחילים להרגיש את סופו של הצילינדר בדלת שלכם, והיכרות עם הסימנים הללו תאפשר לכם להקדים תרופה למכה. אם אתם מרגישים שהמפתח כבר לא נכנס בקלות כפי שהיה נכנס בעבר או שגם לאחר כניסתו הוא אינו מסתובב בצורה חלקה ופשוטה, קיים סיכוי סביר שהוא עומד לקראת סיום דרכו בדלת שלכם. גבי המנעולן ועוד מנעולנים רבים ממליצים להחליף צילינדר ולא לנסות לתקנו בשל עלויות החלפה נמוכות.

ההבדל המשמעותי בין דלת פתוחה שלא ניתן לנעול לבין דלת נעולה שלא ניתן לפתוח

במידה ואתם בוחרים להחליף את הצילינדר שלכם בין אם מדובר כהקדמת תרופה למכה ובין אם מדובר בדלת טרוקה שפשוט מסרבת להיפתח, חשוב להכיר את השיטות השונות להליך פריצת דלת טרוקה. ראשית, חשוב להכיר בהבדל הגדול בין דלת פתוחה שלא ניתן לנעול לבין דלת נעולה שלא ניתן לפתוח. במידה והדלת פתוחה, העבודה פשוטה ומהירה ומסתכמת בהחלפת צילינדר בלבד. לעומת זאת, במידה והדלת נעולה, טרם עבודת החלפת הצילינדר המנעולן שלכם ידרש לפרוץ את הדלת. פריצת הדלת על פי רוב תיעשה על ידי קידוחים ופגיעה בצילינדר הקיים אך לעיתים נדירות ניתן יהיה להצליח להשלים הליך פריצת דלת טרוקה אף ללא פגיעה בצילינדר כלל.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן