מנעול רב בריח גבי המנעולן מנעולן בנתניה

מנעול רב בריח

כמעט לכל בית בישראל יש כיום דלת פלדה. דלתות פלדה הן דלתות חזקות ואיכותיות והן ללא ספק מאפשרות לכל דיירי הבית להרגיש הכי בטוחים שניתן, בבית שבו הדלת הנוכחית מצויה. הדלתות הטובות ביותר כיום הן כמובן דלתות פלדלת של חברת רב בריח. מדובר על חברה אשר הוקמה בשנות ה70 ומאז ועד היום משווקת דלתות פלדלת איכותיות מאוד, אשר מכילות מנעול רב בריח איכותי, אשר מאפשר את ההגנה האידאלית על דיירי הבית ועל הרכוש שבתוך הבית מפני פריצות, גניבות ועוד. כמובן שאם ישנה בעיה במנעול רב בריח וכן, אם נתקעתם מחוץ לדלת בלי מפתח, אין ספק שחשוב מאוד לבחור במנעולן בעל ידע מקצועי רחב היקף וניסיון בכל הנוגע לפריצת מנעול רב בריח וכן, החלפת המנעול בעת הצורך או תיקון המנעול המדובר.

דלת פלדה ממוגנת של רב בריח- מה היא כוללת?

המערכת של דלת פלדה ממוגנת כוללת ארבעה מרכיבים: ראשית כל, הדלת עצמה. מדובר על דלת אשר מורכבת בשתי שכבות של פח פלדה, כאשר יש גם צלעות חיזוק. שנית, ישנם המשקופים המצויים סביב הדלת שגם הם עשויים מפח פלדה. שנית, מנגנון זרועות הנעילה- מדובר על מנגנון אשר חבוי בתוך הדלת ושולח זרועות מתכת לחורים המצויים בארבעת צדי הדלת. וכמובן, הצילינדר שמהווה את לב המנעול. לצילינדר נכנס המפתח ועל ידי סיבוב המפתח בצילינדר, ניתן לפתוח את נעילת הדלת או להפעיל את מנגנון הנעילה כולו בעת נעילת הדלת.

לא פעם עולה הצורך להחליף מנעול רב בריח. לעיתים הצורך המדובר עולה בשל רצונם של בעלי הבית להחליף מפתח בשל מפתח שנגנב להם או בשל כל סיבה אחרת, לעיתים מדובר על צילינדר שהתקלקל ויש צורך להחליפו באחד חדש ותקין, לעיתים עולה הצורך והרצון להחליף את הצילינדר בצילינדר משוכלל ומשודרג יותר ולעיתים המפתח של בעלי הבית הולך לאיבוד ואין להם מפתחות נוספים לאותו המנעול. בכל המקרים המדוברים, יש צורך להחליף מנעול רב בריח שמהווה כמובן גם מנעול צילינדר, במנעול חדש ואיכותי. עבור עבודת החלפת מנעול רב בריח, יש צורך לבחור במנעולן מקצועי ומנוסה אשר מכיר היטב את המנעולים המדוברים ויודע כיצד לבצע את עבודת ההחלפה בצורה הטובה ביותר.

כיצד תבצעו החלפת מנעול רב בריח בצורה הטובה ביותר

כאשר מדובר על החלפת מנעול צילינדר של חברת רב בריח, חשוב מאוד ראשית כל לבחור במנעולן מקצועי, מוסמך ובעל תעודת יושר ממשטרת ישראל המעידה כי אין לו עבר פלילי. לא פעם המנעולן גם מורשה של חברות גדולות כגון: חברת רב בריח ועל כן, יכול להחליף לכם את המנעול הקיים בביתכם למנעול רב בריח אחר מקורי. כמובן שחשוב מאוד שתבדקו איזה מנעול צילינדר אתם רוכשים ואם הוא מתאים לסוג המנעול המותקן בדלת שלכם. מנעולן אמין יספק לכם את המנעול המתאים ביותר לדלת שלכם. כדאי מאוד לשקול לרכוש מנעול רב בריח המאפשר נעילה ללא מפתח. כלומר, מנעול שניתן לנעול אותו מבפנים מבלי שיש צורך במפתח. כמו כן, חשוב מאוד לבחור במנעול איכותי בעל טכניקת שכפול מפתחות שתאפשר לשכפל את המפתחות לצילינדר בעת הצורך, במחיר נוח ולא במחיר מופקע.

אם אתם זקוקים להחלפת מנעול רב בריח, כדאי שתבחרו בגבי המנעולן הידוע כמנעולן המקצועי והמנוסה ביותר בתחום המנעולים המדוברים. כמו כן, אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן שיפרוץ לכם דלת המכילה מנעול רב בריח, אין ספק שעליכם לפנות לגבי המנעולן המקצועי והטוב ביותר בתחום.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן