החלפת סוויץ לרכב

כל המידע על שירותי החלפת סוויץ לרכב

פעמים רבות בחייהם, מנעולני רכב רבים נתקלים בבעיה בסוויץ של הרכב אשר מצריכה החלפה של הסוויץ של הרכב הקיים בתוך הרכב בסוויץ חדש – טיפול לא פשוט ודי ארוך ומורכב. בעיה המצריכה החלפת סוויץ לרכב איננה מגיעה ביום אחד ובדרך כלל יש הרבה איתותים לכך, סימנים אשר יש לשים לב אליהם בכדי להימנע ממצב בו אך ורק החלפת סוויץ לרכב תפתור את הבעיה. אם אתם מחזיקים רכב ואינכם רוצים להגיע למצב בו אתם זקוקים לבצע החלפת סוויץ לרכב, חשוב מאוד שתשימו לב ותהיו ערניים אם מתעוררות בעיות בסיבוב המפתח בתוך הסוויץ, בעיות בפתיחת הרכב באמצעות השלט של הרכב או רעשים משונים שאינם מוכרים לכם ואינם רגילים לרכב שלכם. אם אתם נתקלים באחת או יותר מהבעיות הללו שהוזכרו, חשוב מאוד שתפנו את תשומת לבכם לכך ולא תתעלמו, התעלמות מבעיות קטנות מובילה לבעיות גדולות הרבה יותר ואף למצב בו חלקים מסוימים יהרסו כליל. חברת גבי המנעולן מספקת שירותי החלפת סוויץ לרכב וכמו כן שירותים נוספים הקשורים בסוויץ של הרכב. אנו בחברת גבי המנעולן ממליצים לבצע בדיקות תקופתיות למערכת הנעילה של הרכב ועל ידי כך להימנע מתקלות ובעיות בעתיד.

אילו שירותים קיימים בתחום של החלפת סוויץ לרכב?

שירותי מנעולן רכב מקצועיים כוללים כמובן תחומים רבים ובחברת גבי המנעולן אנו בהחלט מספקים את כל השירותים של מנעולן רכב. באשר לשירותים הקשורים בתחום של החלפת סוויץ לרכב תוכלו למצוא את השירותים הבאים: שירותי החלפה ותיקון של אימובילייזר, שירותי שכפול שלט לרכב וכמו כן שירותי תיקון שלט לרכב. הסוויץ של הרכב הוא ללא כל צל של ספק אחד מהחלקים העדינים ביותר ברכב ויש לנהוג בו במשנה זהירות ולעולם לא לנסות לסובב בכוח את המפתח בתוכו. פעמים רבות מנעולני רכב רבים אשר מגיעים אל בית הלקוח במטרה לתקן בעיה כלשהי במנגנון הנעילה, נתקלים בבעיות שיכלו להסתכם בכמה דקות של תיקון אך מכיוון שבעליהם של הרכבים ניסו בכוח לתקן את הסוויץ ולסובב את המפתח, הבעיות הפכו למורכבות הרבה יותר ולעתים אף נדרשת החלפה של חלקים במנגנון הנעילה ואף החלפת סוויץ לרכב. לכן, בעת שמתעוררת בעיה, ולו הבעיה הקטנה ביותר, אל תחכו עם זה והתקשרו בהקדם לאיש מקצוע – מנעולן רכב מוסמך שיתקן את הבעיה. ככל שתדחו את התיקון כך הבעיה תחמיר וסיכוי גבוה שתאלצו לבצע החלפת סוויץ לרכב.

שירותי תיקון והחלפת אימובילייזר לרכב

מאז שנת 1997 החלו יצרניות הרכב להכניס לרכביהן את מערכת האימובילייזר מובנית. היכולות של מערכת אימובילייזר למנוע גניבה של רכבים הפכו אותה למערכת שנותנת הרבה שקט נפשי לבעלי רכבים ואף חברות הביטוח מודות כי המערכת הורידה את מינון גניבות הרכבים בעשרות אחוזים. כמובן שלגנבי המכוניות יש שיטות חדשות לעקוף את מערכות האימובילייזר וכך מידי שנה משוכללות המערכות אל מול ניסיונות גניבה חדשים. ה=מכיוון שמערכת האימובילייזר מונעת מרכביכם לנסוע ללא המפתח המקודד, חשוב מאוד שהיא תישאר תקינה, שכן, תקלה אחת במערכת ואתם עלולים למצוא את עצמכם ללא יכולת תנועה, תקועים עם הרכב ולא יכולים לסובב את המפתח בסוויץ. בקרה הטוב תיקון יעזור, אך במקרים רבים אך ורק החלפת סוויץ לרכב תפתור את הבעיה, לכן מוטב לבצע בדיקה תקופתית למערכת האימובילייזר ולהיות ערים לשינויים בהנעת הרכב ובפתיחתו ונעילתו.

שירותי שכפול שלט לרכב

לרוב האנשים יש לפחות שני שלטים תקינים לרכב שלהם איתם הם יכולים לפתוח ולנעול את הרכב, יחד עם זאת פעמים רבות אנשים מאבדים את אחד מהשלטים של הרכב ואינם רצים לשכפל שלט נוסף. במקרה בו אבד לכם שלט לרכב או שאחד משלטי הרכב הפסיק לעבוד, חשוב מאוד לתקן את השלט או במקרה של אובדן של שלט לרכב לבצע שכפול שלט לרכב ולא לחכות לרגע בו תתקעו ללא יכולת להיכנס לרכביכם. שכפול שלט לרכב זוהי פעולה פשוטה שמנעולן רכב מקצועי עם הציוד הדרוש יכול לבצע בתוך מספר דקות, לעומת זאת במקרה בו אין ברשותכם אמצעי לפתיחת הרכב, תזדקקו גם לשירות של פריצת רכבים, גם לשירות של תיקון המנעול וגם לשירות של שחזור שלט ומפתח לרכביכם ואף במקרים מסוימים לשירות של החלפת סוויץ לרכב.

שירותי תיקון שלט לרכב

השלטים של הרכבים שלנו, בעיקר השלטים של הרכבים החדשים הם מצד אחד מאוד חזקים ולא נפגעים מכל נפילה של צרור המפתחות לרצפה, מצד שני אם הם נופלים על הקרקע בזווית מסוימת הם בהחלט יכולים להיפגע מאוד ואף להינזק כך שלא יכולים לשוב לעבוד ויש צורך בהחלפתם. במקרה בו נפל לכם השלט לשל הרכב ונשבר ובכל זאת הוא ממשיך לעבוד, כדאי מאוד לבדוק אותו אצל איש מקצוע – מנעולן רכב מוסמך ומקצועי שיתן את הדעת על מצבו של השלט ויכריע האם יש צורך לתקן אותו או שלא. תיקון שלט לרכב ניתן לבצע בחנות של מנעולן או אצל מנעולן מקצועי. כמו כן, מומלץ מאוד להחזיק לפחות בשני שלטים תקינים לרכב אחד ובמקרים בהם הרכב משמש מספר אנשים, מוטב כי לכל אחד מהנהגים יהיה שלט ומפתח משלו. שלט אשר איננו תקין לאורך זמן עלול גם לפגוע בשאר מערכת הנעילה ולגרום למצב בו יש צורך לבצע החלפת סוויץ לרכב, לכן חשוב לטפל בכל בעיה כאשר היא מתעוררת ולא לדחות אותה עד לזמן חירום.

באילו מקרים יש צורך לבצע החלפת סוויץ לרכב?

החלפת סוויץ לרכב איננה עניין שגרתי כל כך בתחום של מנעולן רכב. ברוב המקרים בהחלט ניתן לתקן את מנגנון הנעילה ואף את הסוויץ של הרכב או את הבעיה שגורמת לו לא לעבוד. יחד עם זאת קיימים מקרים בהם אנשים מנסים לסובב בכוח את המפתח בתוך הסוויץ ונוצר נזק שאינו מאפשר תיקון של הסוויץ אלא אך ורק החלפת סוויץ לרכב פותרת את הבעיה. לכן, חשוב מאוד לא לנסות להתמודד עם בעיות במנגנוני הנעילה וההנעה של הרכב בעצמכם. בניגוד להחלפה של צמיג שאיננה דורשת הבנה טכנית מעמיקה ויש אפשרות בהחלט להחליף צמיד לרכב בעצמכם במקרה בו יש לכם פנצ'ר בגלגל, החלפת סוויץ לרכב היא איננה דבר פשוט ודורשת טיפול של מנעולן רכב מוסמך ובעל מיומנות לביצוע העבודה.

חברת גבי המנעולן מספקת שירותי פורץ רכבים, בדיקת מערכות הנעילה ברכב וכמו כן שירותי החלפת סוויץ לרכב במקרה הצורך. כפי שנאמר, המצב האידיאלי הוא כלל לא להגיע למצב שיש צורך בהחלפה של הסוויץ, שכן מצב שכזה ברוב המקרים מעיד על הזנחה של בעיה קטנה והתעלמות מאיתותים שהרכב נתן לנו. בכל מקרה שיש לכם ספק לגבי תקינות מנגנון הנעילה התקשרו למנעולן מוסמך שיגיע לבצע בדיקה תקופתית של מנגנון נעילת הרכב שלכם ושל הסוויץ של הרכב שלכם.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן