התקנת מנעול כספת

התקנת מנעול כספת – בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת בביקוש לכספות ביתיות, מדוע וכיצד מתמודדים עם התקלות השכיחות ביותר?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב כספת קיר בדירתם. בשל עליית הביקוש, ייצרני הכספות החלו לייצר מבחר עשיר של סוגי כספות שיתאימו לכל צורך. אז אם גם אתם רוצים לאחסן את כל חפציכם יקרי הערך במקום בטוח בדירתכם, כנראה שהתשובה הטובה ביותר עבורכם היא כספת קיר ביתית. אך לפני שאתם ממהרים למעמד הרכישה, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות אודות הכספות הביתיות המבוקשות ביותר והשינויים הרבים בשנים האחרונות. ראשית, חשוב לדעת שכיום יש מגוון עשיר של כספות קיר, כספות מותאמות לחללים שונים בדירתכם וכן כספות בעלי רמות אבטחה שונות. רוב ככל השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם הכספות באים לידי ביטוי ברמת אבטחתן ובאופן הפתיחה והנעילה שלהן. אם עד לפני מספר שנים כל מנעולן מתחיל ללא ניסיון והתמקצעות הצליח להתגבר על כל כספת, הרי לנו שכיום ישנן כספות בעלות רמות אבטחה גבוהות במיוחד שיצליחו לאתגר גם את המנעולנים המקצועיים והמנוסים ביותר. מעבר לכך, כיום ישנה אפשרות של התקנת מנעול כספת הנפתח וננעל על ידי קוד קבוע, טביעת אצבע או אף אפליקציה ייעודית. כלל האפשרויות הללו גרמו לגידול ניכר בביקוש לכספות ביתיות כך שכל שנותר לכם זה להגיע ממוקדים למעמד הבחירה ולהתחדש בכספת קיר ביתית ומותאמת במדויק למלוא הצרכים שלכם.

חוששים מחוסר הצלחה לפתוח כספת מלאה בפריטים יקרי ערך? כך פורץ כספות מקצועי ומיומן ידע להתגבר על כל בעיה בקלות ובמהירות

אז למה לא כולם בוחרים להתחדש בכספת ביתית חדשה שתשמור על כל חפציהם יקרי הערך אתם שואלים? אחת הסיבות השכיחות ביותר עליה רבים מצביעים היא החשש שכל חפציהן יקרי הערך יישארו נעולים בכספת שמפתחותיה אבדו. אך חשוב להדגיש ולומר כי גבי המנעולן, מנעולן מקצועי ומיומן העוסק בתחום מזה לא מעט שנים, ידע להתגבר על כל סוגי המנעולים ולהשלים את הליך התקנת מנעול כספת מיד לאחר מכן. גבי המנעולן, בדומה לכל מנעולן מקצועי, עבר הכשרה ארוכה ומקיפה המקנה לו את כל הידע והכלים להתגבר על כל צילינדר סורר שמסרב להיפתח. לאחר תום הליך ההכשרה בהצלחה, גבי המנעולן קיבל את רישיונו לעסוק בתחום כך שהוא מעניק שירות מקצועי ומורשה לטיפול יעיל ומהיר בכל תקלה. גם לאחר תום הליך ההכשרה, גבי המנעולן מקפיד לעבור השתלמויות מקצועיות בתדירות גבוהה בכדי ליישר קו עם הקידמה המקצועית ולהכיר היטב את כל סוגי הצילינדרים החדשים והמתקדמים ביותר. לפני שניגע במספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכון כספת קיר בהתאמה מלאה לכלל הצרכים שלכם, חשוב שתכירו מעט משלבי עבודתו של פורץ כספות מקצועי.

הכספת נעולה ולא נפתחת? פתוחה ולא ננעלת? הכירו את ההבדלים בין המצבים השונים ודרכי ההתמודדות עם כל מצב

ראשית, יש להבין בין שני מצבים שכיחים במיוחד.  המצב הראשון הוא התמודדותו של פורץ כספות עם תיקון כספות פתוחות המסרבות להינעל. התמודדות עם כספת קיר פתוחה שלא ננעלת מאפשרת לגבי המנעולן לבחון את הצילינדר מכלל צדדיו כך שהוא יצליח להתחקות אחר מקור הבעיה. ברוב המקרים ניתן יהיה להתגבר על הבעיה ללא פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים אך חשוב להדגיש ולומר כי כל פורץ כספות מקצועי ימליץ לכם על הליך התקנת מנעול כספת חדש גם אם הישן נשאר בתפקידו בתקינותו. הסיבה להמלצה זו של התקנת מנעול כספת חדש היא מחשש לתקלות חוזרות ונשנות של הצילינדר הישן וכן מהעובדה כי כיום ישנם מנעולים חדשים, מתקדמים ועמידים הרבה יותר מהמנעולים הישנים ששולבו בכספות בעבר. המצב המורכב יותר הוא מצב בו פורץ כספות נדרש להתמודד עם כספת קיר ביתית נעולה שלא נפתחת. מצב זה לא מאפשר לגבי המנעולן לבחון את הצילינדר מכלל צדדיו ולהתחקות אחר מקור התקלה, מה שמחייב אותו להתחיל בהליך פריצה, תיקון כספות והתקנת מנעול כספת חדש. הליך פריצת כספות נעשה בשתי שיטות עיקריות בהן רוב הפורצים בוחרים. השיטה הראשונה ידידותית ואינה כוללת פגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים בעוד השיטה השנייה כוללת קידוח לפגיעה בתקינותו של הצילינדר הקיים. גבי המנעולן, בדומה לפורצים רבים ומקצועיים בוחר בשיטה השנייה הנחשבת פשוטה, יעילה, מהירה ובטוחה הרבה יותר. מעבר לכך, אין כל סיבה לנסות ולשמור על תקינות הצילינדר הקיים בגין ההמלצה להתחיל בהליך התקנת מנעול כספת חדש בכל מקרה.

השתכנעתם? הנה לכם טיפ חשוב שיסייע לבחור נכון!

הליך התקנת מנעול כספת מחייב אתכם להכיר את סוגי המנעולים בשביל שתדעו לבחור את הטוב ביותר עבורכם. התקנת מנעול כספת כולל בחירת מנעול חדש ולכן ריכזנו לכם את ההבדלים המשמעותיים בין הדגמים הקיימים. ראשית, ישנם מנעולים בעלי רמות אבטחה גבוהות במיוחד לעומת אחרים הכוללים רמות אבטחה בסיסיות בלבד. שנית, ישנם מנעולים הנפתחים וננעלים על ידי קוד קבוע, טביעת אצבע, חיישנים מתקדמים ואף אפליקציה ייעודית ולעומתם אחרים הנפתחים וננעלים על ידי מפתח בלבד. ככל שהליך התקנת מנעול כספת חדש יכלול מנעול חדש יותר כך תידרשו לשלם עליו ועל השירות כולו, יותר. כעת, כל שנותר זה להגיע למעמד הרכישה ולהתחדש בכספת ביתית חדשה. על מנת לעשות זאת נכון, מומלץ לערוך רשימה מסודרת במשך כחודש ימים הכוללת את כל הפריטים שתרצו לאחסן בכספת. בעזרת רשימה זו תוכלו להגיע ממוקדים למעמד הרכישה ולוודא שאתם בוחרים כספת ביתית מתאימה מבחינת ממדי גודלה לכל הפריטים שתרצו לאחסן בה.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן