החלפת צילינדר רב בריח גבי המנעולן מנעולן בנתניה

המדריך המלא: איך תבצע החלפת צילינדר רב בריח בעצמך

הגיעה השעה המיוחלת ואתם באים לצאת מהבית סוף סוף אבל רגע, הדלת לא ננעלתם אחריכם? אין מצב שאתם עכשיו תצאו מהבית לכמה שעות טובות ותשאירו את הדלת פתוחה. כנראה מה שעליכם לעשות זה להחליף את הצילינדר של הדלת. אך ישנה בעיה אחת קטנה. אין לכם מושג איך לעשות את זה.
 
למצוא מנעולן עכשיו תהיה עבודה יחסית קשה ואתם קצרים בזמן כך שאין לכם זמן לבזבז אותו על מציאת מנעולן אמין. כל מה שעליכם לעשות הרגע זה, זה להתאפס ולנסות החלפת צילינדר רב בריח בעצמכם. נכון זה נשמע עבודה קצת קשה אבל עם הרבה תושייה ורצון אנו בטוחים שתצליחו.

במידה ותתקשו יתר על המידה תוכלו תמיד לקרוא לנו, גבי המנעולן אשר יציל את המצב עבורכם ויטפל לכם במנעול. אצלנו בגבי המנעולן תוכלו להיות בטוחים ב- 100 אחוזים שהצילינדר של הדלת שלכם לא ייהרס בזמן הקרוב ויהיה תקין לאורך זמן רב. בנוסף לכך, אם תצטרכו לבצע עוד החלפות בבית כמו החלפת מנעולים והחלפת  מנעול  פלדלת תוכלו לקרוא לנו ואנו נבוא לעזרתכם בשמחה ובאהבה רבה.

איך צילינדר בנוי ומה זה בכלל ?

צילינדר הוא סוג של מנעול אשר בנוי בצורה של גליל. זהו הצילינדר הכי נפוץ בשוק אשר מצוי ברוב הבתים והעסקים. הסיבה לכך היא שמאוד קל להשתמש בסוג מנעול זה. ישנם מספר סוגים של צילינדרים אשר כל אחד שונה מהשני בפרטים קטנים בין אם זה גודל הגלגלים ובליטות ובין אם זה אורך הצילינדר עצמו. כל אחד מתאים את הצילינדר שהוא רוצה לפני הבטיחות שלו, האיכות השלו והמחיר שלו.

שלבים להחלפת צילינדר רב בריח ?

לפני שנתחיל להסביר את כל השלבים להחלפת צילינדר רב בריח עליכם לדעת שאכן הצילינדר של הדלת תקול ואינו עובד. בכדי שנדע אם הצילינדר תקול ואכן יש לבצע החלפת צילינדר רב בריח עלינו לבדוק מספר דברים, במידה ואחד מהם לא עובד כראוי כנראה שהצילינדר תקול.

הדבר הראשון שנבדוק זה האם הדלת ננעלת או נפתחת בקלות במידה ולא כנראה שהצילינדר תקול ועלינו לבצע החלפה. הדבר השני שעלינו לבדוק האם המפתח נכנס בקלות לצילינדר. גם כאן אם אנו מפעילים כוח רב מידי הצילינדר תקול ועלינו להחליף את הצילינדר כדי שהמפתח לא ישבר בתוכו. דבר שלישי שעלינו לעשות הוא לבדוק האם המפתח בכלל מסתובב בתוך הצילינדר. יתכן והוא יכנס בקלות לחור מהנעול אך ייתכן והוא לא יסתובב והבעיה היא בצילינדר.

לאחר שהבנתם שאכן יש בעיה בצילינדר ועליכם לבצע החלפת צילינדר רב בריח תעקבו אחר השלבים הבאים ותצליחו לבצע בהצלחה את החלפת המנעול ואף לבצע החלפת המנעולים בכל הבית שלכם.

שלב ראשון להחלפת צילינדר רב בריח: עליכם לבדוק קודם כל איזה צילינדר יש לכם בדלת ולוודא שאתם קונים את אותו סוג של צילינדר. אלא אם אתם רוצים לקנות צילינדר חזק יותר ויותר איכותי. במקרה כזה עליכם לוודא שהצילינדר מתאים למידות הדלת. בנוסף לכך, אל תתפתו ותקנו צילינדר זול מאוד. צילינדר זולים מאוד הם בעלי רמת הגנה וביטחון יחסית נמוכות אשר ניתנים לפריצה יחסית בקלות.

שלב שני להחלפת צילינדר רב בריח: תוודא שאכן יש לכם את הכלים המתאימים להחלפת הצילינדר רב בריח. הכלים הנדרשים הם: מברג פיליפס, מפתח אלן, בוקסה (לרוב בגודל 13), מברג שטוח ואל תשכחו את הדבר הכי חשוב את הצילינדר שרכשתם. ברגע שיש לכם את כל אלו תוכלו להתחיל לעבוד

שלב שלישי להחלפת צילינדר רב בריח: זה השלב האחרון שבו בסופו של דבר תתחילו להחליף את הצילינדר. דבר ראשון שעליכם לעשות הוא לפתוח את הבורג שמחזיק את הידית הדלת באמצעות מפתח אלן. לאחר שהידית משוחררת ובחוץ נשחרר בעזרת המברג השטוח את הברגים שעל הפלטה בחלקו הפנימי של הבית ונשחרר את המנגנון שתופס את הצילינדר. לאחר שעברתם את כל השלבים הללו עליכם לשחרר את המגן של הצילינדר (במידה ויש) בעזרת הבוקסה 13 יש לשחרר רק שני אומים. לאחר מכן נוציא את הצילינדר מהדלת. נוודא שהצילינדר החדש עובד והמפתח נכנס בקלות ונכניס את הצילינדר לדלת. ברגע זה עברתם את השלבים הכי "קשים" בעבודה הזו. עכשיו כל מה שעליכם לעשות זה לחבר את הכל בחזרה בדיוק בסדר ההפוך מהפירוק. עכשיו יש לכם צילינדר רב בריח חדש בדלת.

הסתבכתי ולא הצלחתי

ייתכן שהסתבכתם ולא הצלחתם להחליף את הצילינדר. זה הגיוני וקורה להרבה אנשים. אם כי הם לא אוהבים להתעסק בזה או שבאמת לא הצליחו במצב כזה תזמינו פשוט מנעולן. אבל לפני שפשוט ככה סתם תתקשרו למנעולן תבדקו האם הוא אמין, מקצועי וטוב. אצלנו בגבי המנעולן תוכלו להיות בטוחים שהוא הכי אמין מקצועי וטוב בתחום. בנוסף לכך, ברגע שגבי המנעולן יגיע לביתכם אנו ממליצים מכם לבקש ממנו לבצע גם החלפת מנעולים והחלפת מנעול לפלדת. הרי הוא כבר אצלכם. לא תנצלו את זה לשאר הבעיות שבביתכם?

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן