החלפת סוויץ לרכב

החלפת מנעול רב בריח – כיצד עושים את זה נכון?

דלת הכניסה אל הבית שלנו היא ברוב המקרים אינה מוחלפת. כן, אנו נוטים להישאר עם אותה דלת בדיוק לאורך עשרות שנים ולא להחליפה במהירות. יחד עם זאת, מידי תקופה מסוימת או במקרים מסוימים עליהם נרחיב בהמשך המאמר, יש צורך בהחלפה של המנעול של הדלת. בין אם מדובר במצב בו יש צורך בהחלפת המנעול של הדלת בשל מעבר דירה ובין אם בשל תקלה כזו או אחרת, הצורך בהחלפת מנעול הוא צורך ממשי וקיים. מנעולנים רבים אשר מגיעים לבצע עבודה של החלפת מנעול רב בריח נתקלים פעמים רבות בדלתות בהן המנעול איננו מותקן כראוי ולכן קיימת בעיה, לעתים במקרים כאלו ניתן לתקן את הבעיה. כמובן, שמנעול שלא הותקן כראוי ככל הנראה הותקן על ידי חובבן ולא על ידי איש מקצוע – מנעולן מוסמך. החשיבות של ביצוע החלפת מנעול רב בריח בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע היא גדולה שכן, התקנת המנעול תקבע את הבטיחות שלכם, של בני משפחתכם ושל הציוד שיש לכם בבית. למעשה, התקנה של מנעול בצורה חובבנית היא כמעט זהה ללינה ללא מנעול בכלל. חברת גבי המנעולן מבצעת החלפת מנעול רב בריח בצורה מקצועית ומספקת ייעוץ ובדיקות תקופתיות במידת הצורך. אצלנו בחברת גבי המנעולן תוכלו לקבל שירותי מנעולן מוסמך בתחומים רבים ביניהם כמובן טיפול בדלתות רב בריח ודלתות כניסה שונות.

במה כרוכה החלפת מנעול רב בריח?

אם אתם זקוקים לשירות של החלפת מנעול רב בריח, סביר להניח כי נכנסתם לבית חדש אשר דלת כניסתו היא בעלת מנעול רב בריח, או שינה תקלה במנעול הקיים ואתם מעוניינים וזקוקים להחלפה שלו במנעול חדש. בין אם כך או כך, חשוב לבצע את העבודה על ידי איש מקצוע מ – מנעולן מוסמך ולא בעצמכם. חברת גבי המנעולן מספקת שירותי החלפת מנעולים, ביניהם – החלפת מנעול רב בריח וכמו כן החלפת מנעול פלדלת. כל העבודות מבוצעות אך ורק על ידי מיטב אנשי המקצוע המתמחים בתחומם.

שירותי החלפת מנעול פלדלת

שירותי החלפת מנעול פלדלת מבוצעים על ידי מנעולן מוסמך אשר מתמחה בהחלפת מנעולים לדלתות כניסה לבית ובפרט בתחום של החלפת מנעול רב בריח והחלפת מנעול פלדלת. תחילה יבדוק איש המקצוע את מנגנון הנעילה ויאתר את מקור התקלה, לאחר מכן במידת האפשר יתקן את התקלה. אם לאחר בדיקה של הבעיה לא ימצא פתרון ויתגלה כי המנעול ישן, שחוק או שבור ויש צורך בהחלפתו במנעול חדש, יסיר המנעולן את המנעול הישן בזהירות וללא פגיעה בחלקים אחרים במנגנון הנעילה. התקנת המנעול החדש גם היא תתבצע בזהירות משנה וחשוב שתתבצע בדיוק כדי למנוע מצב בו המפתח איננו מסתובב בחור המנעול בקלות.

שירותי החלפת מנעולים לכל מטרה

שירותי החלפת מנעולים ניתנים בעיקר כאשר אנשים עוברים דירה או לאחר שפרצו לביתם והם מעוניינים להחליף את המפתח הקיים באחר. החשיבות בהחלפת מנעול ישן בחדש בעת מעבר לבית חדש הוא חשוב ביותר, שכן, אין לדעת מי הדיירים שגרו לפניכם בבית ולכמה אנשים הם שכפלו את המפתח שלהם. כמובן, גם כאשר מדובר בבית אשר יש בו דלת עם מנעול רב בריח, על אף שנחשב למנעול מצוין, יש צורך לבצע החלפת מנעול רב בריח במעבר הדירה.

האם החלפת מנעול רב בריח שונה מהחלפת מנעול אחר?

החלפת מנעול רב בריח איננה שונה מהחלפה של כל מנעול אחר, יחד עם זאת, בעת החלפה או התקנה של מנגנון נעילה חדש בדלת כניסה, יש לשים לב ולתת את הדעת למספר גורמים ביניהם: המשקופים סביב הדלת, הדלת עצמה וכמובן סוג המנעול המותקן. החלפת מנעול רב בריח אשר מתבצעת בדרך שאיננה מקצועית עלולה להוביל מצבים בהם תחוו קשיים בפתיחה ובנעילה של הדלת וכמו כן עלולה לגרום לנזק מתמשך למשקופים ולדלת עצמה. לכן, חשוב מאוד לבצע החלפת מנעולים בין אם החלפת מנעול רב בריח והין אם החלפה של כל סוג מנעול אחר, אך ורק על ידי איש מקצוע – מנעולן מוסמך אשר מיומן ומוכשר לבצע את העבודה.

מדוע כדאי לבצע החלפת מנעול בעת מעבר דירה?

כפי שנכתב במאמר זה לפני כן, מעבר דירה מצריך החלפת מנעול, שכן, לעולם אינכם יכולים לדעת בידי מי נמצא המפתח של הבית שלכם. את החלפת המנעול מומלץ לעשות ביום הראשון של המעבר ולא לחכות אפילו יום אחד עם זה, ברוב המקרים פריצות לבתים על ידי דיירים אשר התגוררו בהם קודם לכן, מתבצעות בימים הראשונים למעבר כאשר הבית עדיין בכאוס וקשה להבחין שבוצעה פריצה. בין אם אתם זקוקים לביצוע החלפת מנעול רב בריח או החלפת כל מנעול אחר השתמשו בשירותים של מנעולן מקצועי ומוסמך אשר מבצע החלפת מנעול רב בריח ומתמחה בכך. חברת גבי המנעולן מספקת שירותי מנעולן מוסמך בתחומים רבים ביניהם תחום החלפת מנעולים לכל דלת, לכל סוגי המנעולים ומכל סיבה. החלפת המנעולים מתבצעת בצורה יסודית – ראשית תיבדק אופציה של תיקון המנעול הקיים אם ישנו כזה ורק לאחר שתישלל האפשרות לתיקון או שהלקוח מעדיף את ההחלפה של המנעול על גבי תיקון- רק אז יוסר המנעול הישן ויוחלף במנעול חדש. כמובן שהתקנה של מנעול דורשת מעבר למיומנות והכשרה בתחום גם ניסיון רב, שכן המידות אינן תמיד זהות מדלת לדלת ובהתאם לכך לעתים יש צורך בתזוזות לכאן או לשם של המנעול עצמו.

שתפו את המאמר לחברים:
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
דילוג לתוכן